Gyakran Ismételt Kérdések

1. Ünnepek előtt megérkezik a csomagom?

- Igen, ha 4 (négy) munkanappal a kérdéses ünnep előtt le van adva a megrendelés, és a visszaigazoló levél a megrendelés elfogadásáról áruházunktól az e-mail címére megérkezett.
- A szombat és vasárnap nem számít munkanapnak.
(Az ünnep olyan naptári időtartam, amely valamilyen szempontból fontosabb eseménynek, személynek állít emléket és rendszeresen megünneplik.)

2. Ha egymás után több rendelést adtam le, egy csomagban fogom megkapni a megrendelt termékeket?

- Amennyiben a megrendelő jelzi, ügyfélszolgálatunk felé a megadott telefonszámok egyikén, hogy több rendelést adott le, mert elfelejtett még valamit, akkor, ha még egyik rendelés sincs lezárva, természetesen egy csomagban küldjük ki. Ha észrevesszük a szokásoktól eltérő ismétlődő rendeléseket, mi is felhívjuk telefonon a kedves ügyfelet egyeztetés véget.

Telefonszámok: +36-20-3710869
                          +36-30-8198418

3. Személyesen el tudok-e menni a rendelésemért?

- Személyes átvételi lehetőséget is tudunk biztosítunk a telephelyünkön (8314 Vonyarcvashegy Berzsenyi Dániel 38 szám) de csak időpont egyeztetés után. Kérjük, csak akkor induljon útnak, ha már jeleztük, hogy a rendelése átvehető! A fenti címen üzlethelyiség nincs, csak iroda. Tekintettel arra, hogy áruküldéssel országosan szolgáljuk ki az ügyfeleinket, bolti értékesítéssel nem foglalkozunk.

4. Cserére van-e lehetőség?
- Amennyiben meggondolta magát és másik terméket szeretne a megrendelt termék helyett, természetesen cseréljük, ha van raktárkészleten az a termék, amelyre szeretné cserélni.
- Ha a termék, szállítás közben sérült meg és ezért szeretné cserélni, csak abban az esetben tudunk segíteni, ha jegyzőkönyv készült a kézbesítéskor a sérülésről. Ezért, ha az átvételnél gyanús a csomag (külsérelmi nyom található rajta, vagy nagyon csörög, zörög), haladéktalanul készíttessen jegyzőkönyvet a futárral.

- Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Edény és Konyhai Segédeszköz Webáruház kicseréli. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, az áru vételárát Max. 15 munkanapon belül visszatérítjük.

Az árucikk cseréje:
- Ha a megrendelt árucikk hibás, nem nyerte el a tetszését, csereterméket szeretne vagy a pénzvisszafizetést válassza, akkor az alábbi címre kell a csomagot nem utánvételesen visszaküldeni.

 Postán maradó csomag!
 Címzett:
 Edény és Konyhai Segédeszköz Webáruház
           (Tulajdonos: Kónya Pál e. v.)

  Cím: Posta Hivatal
          8314 Vonyarcvashegy
          Kossuth utca 42.
          Magyarország (Hungary)
          Tel: 06 20 371-0869
                 06 30 819-4818
          E-mail: info@edenyhu.hu
          E-mail: edenyhu.hu@gmail.com
5. Elfelejtettem a jelszavam

- A bejelentkezésnél az „Elfelejtett jelszó” gombra kattintva tud új jelszót igényelni.

6. Hogyan törölhetem a megrendelésem?
- A szerződéskötés létrejöttétől kezdődően élhet az elállási joggal, azonban ezt jeleznie kell felénk. A megadott elérhetőségeink egyikén (a legjobb és leggyorsabb a telefon) jelezheti az elállási szándékodat, és töröljük a rendelésedet.

Tel: +36 20/371-0869
       +36 30/819-8418

- Ha a csomag már úton van, mert később értesített az elállási szándékáról, mint ahogy a csomagot feladtuk, akkor a visszaküldés költsége Önt terheli. (Tudni kell, hogy a csomagszám létrejöttét követően a csomagot kiszállítják!) Kérünk, vegye át a csomagot, jelezze elállási szándékát és küldje vissza nekünk a csomagot.
- A csomagot nem utánvételesen kell feladni, és a csomagba bele kell tenni egy bankszámlaszámot, amire a pénzt visszautalhatjuk.
- Figyelem! - Utánvételes csomagot nem veszünk át!
- Megjegyzés: - Legolcsóbban akkor tudja a csomagot visszaküldeni, ha postán maradóra teszi.

Postán maradó cím:

  Edény és Konyhai Segédeszköz Webáruház
  Kónya Pál E.v.
  8324 Vonyarcvashegy
  Kossuth Lajos utca 42.
  Tel: +36 20 311-1076
7. Hogyan módosíthatom a megrendelésem?

- Vegye fel velünk a kapcsolatot a telefonszámok egyikén. Ha még nem készítettük össze, és küldtük el a csomagot, akkor tudjuk módosítani!

  Tel: +36 20/371-0869
         +36 30/819-8418

8. Van jótállás a termékekre?

- Természetesen igen!
- Mindig és mindent ellenőrzünk a termékeken, de sajnos akkor is előfordul, hogy egy-egy termék gyári hibás, rejtett hibával rendelkezik vagy csak a termék minősége kifogásolható!
- A tartós fogyasztási cikkekre 10 000 Ft (tízezer) érték felett kötelező jótállás terjed ki. Amennyiben a termék értéke nem éri el a 10 000 forintot, úgy termékszavatossági jog illeti. Hibás termék esetén a lehető legrövidebb időn belül a jogszabályoknak megfelelően járunk el.

9. Hogyan tudok rendelni?

- A weboldalon keresztül.
- Telefonon keresztül, ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00 és 17:00 között.

  Tel: +36 20/371-0869
         +36 30/819-8418

- Ezekre az információkra lesz szükségünk.
Megrendelő adatai:
Név / E-mail cím/ Szállítási cím / Számlázási cím (ha eltér) / Telefonszám / Átvételi mód / Fizetési mód
Termék: Pontos neve vagy cikkszáma / darabszám / esetleg szín /

10. Szállítási idő a megrendeléstől számítva?

- Csomag összeállítási idő: - megrendelési sorrend alapján, munkanapokon legfeljebb 6-72 órán belül.
- Kézbesítés a csomagfeladástól számított 1-2 munkanap.
- Szállítja az MPL futárszolgálat.

Megjegyzés:
 - A szállítási határidőt befolyásoló tényezők:
1. A raktári készlet időleges lenullázódása.
2. A megrendelések mennyisége, ugyanis megrendelési sorrendben tejesítődnek a szállítások.
- Eddig a megrendelés jóváhagyásának időpontjától számítva 2-3 napon belül majdnem minden megrendelést sikerült teljesítenünk. Teljesítési mutató 90%.

Lépjen kapcsolatba velünk!